2015. december 30., szerda

Az év felfedezettje

Sziasztok!
Nem, most nem egy új fejezettel, hanem egy díjjal érkeztem. Ebben a díjban az a különleges, hogy nem én kaptam, hanem én találtam ki. Ugyanis bárki létrehozhat különböző díjakat, például a Dorothy Blog Awardot is egy bloggerina készítette el.
Hát akkor, jöjjenek a szabályok! :)

 
 A képért köszönet Lauren Write-nak!

"Pályája során több díjat kaphat az ember, felfedezett azonban csak egyszer lehet."


1. Köszönd  meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
    Mindenkinek jól esik egy kis figyelmesség, az pedig csak hab a tortán, hogy ezzel gyakorlatilag reklámozod az illető blogját.

2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
    Figyelem! Az öt kérdést én határozom meg, teljesen mindegy, hogy mikor kapod meg a díjat, mindenképpen erre az öt kérdésre kell válaszolnod! (Bővebben lent)

3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
   Gondolom, mindenkiben felmerül a kérdés, hogy miért nem az egész blogot kell elolvasni. A válasz egyszerű: Mert az rengeteg időt elvesz, és valljuk be őszintén, ha egy történet nem tetszik, kínszenvedés végigolvasni. Ezért kell csak öt fejezetet elolvasni, és azért, mert általában az ötödik fejezetre történik már valami olyan, ami felkeltheti az olvasó érdeklődését, amiért kíváncsi lesz a folytatásra. Az utolsó fejezetből lehet, hogy elsőre keveset fogtok érteni, de ha jobban belegondoltok, ez is hasznos, hiszen meglátjátok, mennyit fejlődött az író.

4. Mondj véleményt a blogról!
  Ha lehet, ne tiporj bele a másik ember lelkivilágába, udvariasan fogalmazd meg a véleményedet! Ez lehet építő jellegű kritika, vagy akár dícséret is. A lényeg, hogy legyen őszinte.

5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
    ez is nagyon fontos, így az olvasó tud szortírozni, el tudja dönteni, hogy az ajánlás alapján érdekli-e őt a történet. 

6. Küldd tovább a díjat 5 embernek!
    Nem tudom, ki hogy van vele, de én rengetegszer futok bele abba a kellemetlen szituációba, hogy lövésem sincs, kinek küldjem tovább a díjat, amit kaptam, mivel nem olvasok túl sok blogot, és nem szeretek véletlenszerűen kiválasztott embereknek díjakat osztogatni. Ezért döntöttem úgy, hogy ezt a kitüntetést mindössze öt embernek kell átadni. Tudom, hogy valószínűleg lassan fog haladni, de aki megérdemli, előbb-utóbb úgyis meg fogja kapni :) 
Viszont most jön képbe a legnagyobb csavar. Nem tudom, mi a véleményetek a témáról, de én sokszor nem tudok mit kezdeni a sok díjjal, amit ugyanolyan szabály szerint kell kitölteni, ugyanis fárasztónak tartom, hogy folyton ugyanazt kell leírnom. Tehát, úgy határoztam, hogy ezt a díjat egy blogger/bloggerina mindösszesen egyszer kaphatja meg, attól függetlenül, hogy hány blogon tevékenykedik. Tehát mielőtt továbbküldenéd valakinek, nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki!

Most pedig, hogy tisztáztuk a szabályokat (ez de komolyan hangzik :D) jöhetnek a kérdések, amikre mindenkinek válaszolnia kell, akihez eljut a díj!

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?  
4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
5. Mit jelent számodra az írás?

És íme, a díjazottjaim: 
Lili Leone -   Négyen a világ ellen
Dorothy Reed - Negyedik NagyMészárlás 
Palásti Tündi - Tanárom a párom 
Thea Quincey - Önmagunk árnyékai

Ennyi lenne :) Remélem, tetszik nektek!
A díjazottaknak gratulálok, nagyon jó a blogjuk :)
Ölel mindenkit: Maja <3    

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! ^^ ♥
    Lenne egy kérdésem? Neked el lehet küldeni ezt a díjat? :D Mert te is megérdemled! (:
    Még ezen a héten kirakom a díjat! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, megérdemled ;)
      Hú, ezen még nem gondolkoztam, de persze, ha akarod, és még nem lesz ilyen díjam, nyugodtan elküldheted :D

      Törlés
  2. Szia :)
    Köszönöm szépen, amint tudom kirakom :)
    Lauren W.

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Nincs mit, megérdemled, mert nagyon jó a blogod!
    Maja

    VálaszTörlés
  4. Kedves Maja!
    Nagyon köszönöm a díjat, feldobtad az estém! :)<3

    Ölel, Thea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Thea!
      Szívesen, te is megérdemled a díjat! Örülök, hogy feldobtam az estédet :*

      Ölel, Maja

      Törlés
  5. Szia! :D
    Nagyon szépen köszönöm! <3 Én is vissza akarom neked küldeni, hisz te egy nagy tehetség vagy. Szóval, én is vissza küldhetem? :D
    Ölel, Dorothy^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szívesen, te is nagyon megérdemled <3
      Hát, igazándiból nem szeretneék magammal kivételezni, hogy kétszer kaphatom meg a díjat, szóval ezt beszéljétek meg Lilivel :DD
      Ölel, Maja <3

      Törlés